  • Data: 2011-03-12 12:32:12
    Temat: Re: stawka VAT na e-book własnego autorstwa
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można wiedzieć skąd ta definicja?
    > (nie, to nie żart - pytam poważnie)

    Wydaje mi się, że tak doczytała Moja Zona na stronie o podatkach VAT na
    e-booki.

    Ale być może to nieprawda ;-)

    W kazdym razie jest szansa, aby taki e-book z numerem ISBN miał stawkę VAT
    rzędu 0%, chyba że to stara informacja, czyli taka jak na książki (chyba że
    VAT na książki już jest).

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński