  • Data: 2005-01-08 08:02:23
    Temat: Re: środki trwałe - wycena
    Od: "Beata&Sebastian Zbierscy \(NEO\)" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:crc7fh$k0e$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć
    > Mam takie nietypowe pytanie. Czy ktoś spotkał się faktem, aby uwzględniać
    > wycenie środka trwałego doliczanie różnic kursowych naliczonych do dnia
    > przekazania do użytkowania środka trwałego? Chodzi mi o różnice kursowe
    > niezrealizowane, tzn przed dniem przekazania do użytkowania środka
    > trwałego
    > nie zapłacono zobowiązania zagranicznego lub zapłacono je w części
    > (wówczas
    > róznice kursowe zwiększajace lub zmniejszające wartość środka będą
> [...]

    roznice kursowe koryguja wartosc srodka trwalego jesli powstaly (czytaj
    zrealizowaly sie) przed przekazaniem go do uzytkowania,
    czyli tylko faktycznie zrealizowane (w tym przypadku tylko te od czesci
    zapaconego zobowiazania)

    jednyny przypadek jaki znam, gdy niezrealizowane roznice kursowe wplywaja na
    wartosc srodkow trwalych w budowie,
    to roznice z wyceny na dzien bilansowy

    otylix