  • Data: 2002-08-10 15:36:19
    Temat: Re: sprzedaz wysylkowa - pytania
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5606.00000b7c.3d551773@newsgate.onet.pl...

    > czyl&#305; co jest potrzebne ?

    Teamt na książkę :-(. Przejrzyj archiwum, coś widziałem na Onecie, proponuję
    też nabyć jakąś prostą książkę.
    Na początek czeka Cię (mogłem coś przeoczyć):
    - zgłoszenie w Urzedzie Gminy
    - zgłoszenie w ZUS
    - zgłoszenie w US (Ksiega, VAT)
    - zgłoszenie w Urzedzie Statystycznym (Regon)

    Stndardowa dzialalnosc to Ksiazka Przychodow i Rozchodow plus VAT. Jesli nie
    bedziesz sprzedawal firmom, to moze korzystniej bedzie zrezygnowac z bycia
    VAT-owcem?

    > -dz&#305;alalnosc gospodarcza
    > -oplata do ZUSu ( ale zlodz&#305;jee :(
    > -podatek od dochodu
    >
    > jeszcze cos ?

    Cło (od kazdego przekroczenia granicy z towarem, jesli nie wypelnisz sam
    SAD-u - a jest to o niebo trudniejsze niz jakikolwiek PIT - min. 2x50 zł dla
    Agencji Celnej), opłaty za prowadzenie dokumentacji firmy (chyba, ze sam
    bedziesz chcial to robic), podatek VAT...

    Nie ma lekko :-(((

    Pozdrawiam,
    BaLab