  • Data: 2004-06-22 14:48:08
    Temat: Re: sprzedaż śr.trw. w kredycie.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Jun 2004, Łukasz Kaliński wrote:
    [...]
    >+ Rozumiem, iż wystawiam fakturę ze spółki cywilnej:
    >+
    >+ Samochód ciężarowy, 10000 netto, 2200 vat,
    >+ forma płatności: gotówka/cesja wierzytelności ???
    >+ zapłacono 3771,94 pln; 8428,06 - do zapłaty???

    Jako że nikt nic nie pisze... to ja się odezwę iż bilans mi się
    nie zgadza. S.C. przecież nie sprzedaje towaru za 12200 zł
    a jedynie 3772 zł - bo reszta samochodu jest "w długu", stąd
    nie podoba mi się "do zapłaty": kto komu ma zapłacić, S.C. sp.zoo
    czy na odwrót ?

    >+ Jeżeli ktoś przechodził

    Zeznaję że nie przechodziłem a nie mam chwilowo koncepcji jak
    powinien być "podzielony" VAT :[
    Sugestia: może łatwiej być znaleźć w necie opis sprzedaży budynku
    obciążonego hipoteką: taki sam układ, sprzedaż z "przyrośniętym"
    prawem (a raczej obciążeniem :]) majątkowym...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)