  • Data: 2005-02-02 09:02:48
    Temat: Re: sprzedaż samoch osob. bez vat
    Od: "Sebo" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...oczywiście pamiętając iż za to dokonasz korekty VATu odliczonego...

    Na pewno?

    Art. 90

    5. Do obrotu, o którym mowa w ust. 3, nie wlicza się obrotu uzyskanego
    z dostawy towarów, o których mowa w art. 87 ust. 3, używanych przez
    podatnika na potrzeby jego działalności.

    Art. 87

    3. Różnica podatku podlegająca zwrotowi
    w kwocie przekraczającej wartość podatku naliczonego
    związanego z nabyciem towarów lub
    usług, które na podstawie przepisów o podatku
    dochodowym są zaliczane przez podatnika do
    środków trwałych oraz wartości niematerialnych
    i prawnych podlegających amortyzacji,
    powiększonej o 22% obrotu podatnika opodatkowanego
    stawkami niższymi niż określona
    w art. 41 ust. 1 podlega zwrotowi w terminie
    180 dni od dnia złożenia deklaracji podatkowej.

    Sebastian