  • Data: 2006-01-30 13:57:30
    Temat: Re: sprzedaz na allegro - 2 konkretnie pytania
    Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2) pytanie drugie: czy mogę przez jakis niedługi czas i na niedużą skalę
    > sprzedawać bez DG, tak na próbę, żeby przekonać się czy to będzie
    > opłacalne?

    Jeśli chodzi o granicę pomiędzy sprzedażą zarobkową a pozbywaniem się swoich
    rzeczy to jest ją trudno określić. Interpretacja zależy od urzędnika. Jeśli
    nikt Cie nie zauważy to luz. Ale jeśli wystawisz na raz 100 takich samych
    produktów w każdej grupie to nikt nie będzie miał wątpliwości, że chcesz
    zarobić.
    Chyba w serwisie "twoja firma" można o tym poczytać.

    pozdro