  • Data: 2009-08-06 07:19:47
    Temat: Re: sprzedaż i wykup weksla
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tadeusz pisze:

    > dzieki za info
    > rozumiem, że od tego tysiąca 19% podatku od zysków kapitałowych ?

    Skłaniałbym się raczej do 18% stawki progresywnej jako od dochodu z
    innych źródeł. Tego typu interpretacje US widziałem przy kupnie
    wierzytelności za część nominalnej wartości, a następnie jej odzyskaniu
    albo zbyciu z zyskiem. W przypadku weksla traktowałbym to analogicznie.
    Jak w wolnej chwili znajdę jakąś pasującą do tego interpretacje US, to
    zapodam.

    --
    Liwiusz