  • Data: 2009-05-09 15:25:48
    Temat: Re: sprzedaż firmom oprogramowania
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...bo?
    > Sugerujesz że rozporządzenie dotyczy czegoś, do czego nie powołała
    > (tego rozporządzenia) ustawa, czy coś innego?
    > :)

    a mozna firmom sprzedawac plyty i sprzet rtv bez paragonu jak firma nie chce
    kupic na firme i ni echce faktury ? hmm, zalozmy ze ktos sprzedaje program
    na allegro, ja kupuje i nie chce faktury chce paragon, co wtedy ?

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !