  • Data: 2005-07-26 06:43:10
    Temat: Re: sprzedaz domeny a podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Jul 2005, plusz wrote:
    [...]
    > jeśli sprzedajesz płatnikowi VAT to nie zapłacisz podatku 1%

    Możesz podać podstawę prawną ?
    [hint: za "czynność podlega" oberwałem na grupie osobiście]

    [...]
    > lub potraktuj to jako rzecz używaną ponad 6 miesięcy - chociaż pytanie czy
    > domena jest rzeczą,

    Jakoś zdecydowanie tego nie widzę :|

    > czy raczejprawem majątkowym

    Może ktoś ma pomysł czym jeszcze mogłaby być...
    - rzecz - IMO zdecydowanie nie
    - zwierzę - nie bardzo
    -...

    > generalnie powinieneś umieścić na koniec roku w PIT w rubryce "inne
    > przychody"

    Hm... a dlaczego nie prawa majątkowe ?
    Raczej tak dla zasady usiłuję dociec, w odróżnieniu od pytania o podstawę
    prawną (powyżej) :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)