  • Data: 2004-08-30 05:52:19
    Temat: Re: sprzedaz domeny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 29 Aug 2004, WAM wrote:

    >+ On 22 Aug 2004 19:44:31 +0200, "canna" <c...@w...pl> wrote:
    >+
    >+ >jestem wlascicielem jednej domeny ( zagranicznej jezeli to ma jakies znaczenie )
    >+ >i chcialbym ja sprzedac osobie mieszkajacej w innym kraju
    >+ >
    >+ >czy i jak powiniennem sie rozliczyc z tego zysku przed polskim US ?
    >+ Proponuje PCC-1

    Hm... pod PCC jako "prawo majątkowe" może i się załapie...
    Ale canna pyta o opodatkowanie *zysku*, i przyznam że mam wątpliwości
    czy to miałoby być zwolnione z podatku dochodowego ! Powiadasz że jest ?
    To nie jest "sprzedaż używanych *rzeczy*", zwolniona po 6 miesiącach
    z "dochodowego"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)