  • Data: 2010-07-29 19:50:36
    Temat: Re: [sonda] B..ałagan w US
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-29 21:12, Borys Pogoreło wrote:
    > Ale wpłaty im nie przeszkadzały? :)

    Może i przeszkadzały, ale dali radę ;-)

    Zresztą ze względu na specyfikę mojej działalności (większość przychodów
    mam "n.p.") tych wpłat nie było aż tak dużo.

    > Nie dostałeś potwierdzenia rejestracji?

    Pewnie dostałem ale ponieważ to były moje pierwsze czynności
    sprawdzające to grzecznie doniosłem kwit, o który pytali i nie wnikałem
    w szczegóły. A może potwierdzenie przyszło dopiero po doniesieniu VAT-R?
    Nie pamiętam.

    > Ja muszę pochwalić swój US. Zresztą regularnie trafia na listę "Urząd
    > Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy". Pracownicy "na sali" uprzejmi i
    > pomocni, a jak się machnąłęm w numerze konta w NIP-3 to ktoś z US zadzwonił
    > na komórkę, przeprosił za kłopot, poczekał aż włączę komputer i podam
    > prawidłowy numer. Długo nie mogłem dojść do siebie ;)

    To prawda. Sporo się pozmieniało ostatnio. Zdarzyło mi się raz nie
    podpisać deklaracji i dzwonili coby ich nawiedzić w *wolnej chwili* i
    podpisać. Po prostu szok!

    Piotrek