  • Data: 2010-07-29 19:12:39
    Temat: Re: [sonda] B..ałagan w US
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 19:41:06 +0200, Piotrek napisał(a):

    > U mnie zgubili "tylko" VAT-R. W związku z czym po około dwóch latach
    > miałem czynności sprawdzające, mające wyjaśnić na jakiej to mianowicie
    > podstawie składam VAT-7K.

    Ale wpłaty im nie przeszkadzały? :)

    > Szczęśliwie składałem osobiście, tak więc nawet mogłem się okazać kopią
    > z piękna pieczątką "wpłynęło".

    Nie dostałeś potwierdzenia rejestracji?

    Ja muszę pochwalić swój US. Zresztą regularnie trafia na listę "Urząd
    Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy". Pracownicy "na sali" uprzejmi i
    pomocni, a jak się machnąłęm w numerze konta w NIP-3 to ktoś z US zadzwonił
    na komórkę, przeprosił za kłopot, poczekał aż włączę komputer i podam
    prawidłowy numer. Długo nie mogłem dojść do siebie ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl