eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiskup starego, przerobic na nowe, zakup bez Vatu sprzedaz z Vatem jak to zrobic › Re: skup starego, przerobic na nowe, zakup bez Vatu sprzedaz z Vatem jak to zrobic
  • Data: 2002-06-04 19:16:30
    Temat: Re: skup starego, przerobic na nowe, zakup bez Vatu sprzedaz z Vatem jak to zrobic
    Od: "krzysztof" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Coś ktoś postawił na głowie ;) a przynajmnie przekracza
    > moją zdolność wymyślania :)
    > Niemniej... jeśli urządzenie jest używane, a ty będziez *też* go
    > używał (tj. kupisz nie jako towar handlowy, ale własny ŚT !)
    > to po pół roku możesz sprzedać bez VAT.
    > IMO jedyne rozwiązanie :( (o tym, czy musisz "zaraz" sprzedać
    > nie wspominałeś :)).
    > Co się naliczysz z rozliczaniem amortyzacji (wte i wewte) to
    > twoje, ale VATu byłoby szkoda (chyba).
    > Oczywiście zakup wtedy nie idzie w KUP, tylko amortyzacja
    > jak wyżej (i "do policzenia" pozostałą część).

> [...]

    "kupiony" byl w zeszlym miesiacu w tym sprzedany i jest to towar handlowy
    Dokaldnie Operacja musi nastapic odkupienie i musi nastapic sprzedanie
    tylko wlasnie jajo polega na tym ze kupuje grata /to sprzet elektroniczny/
    od nie Vatowca, ja go naprawiam i sprzedaje /bo musze/ z vatem temu samemu
    czlowiekowi ale innej firmie, jako nowa maszynke.
    chyba ten wczesniejszy sposob skorzystam
    chyba ze ktos jeszcze cos wymysli do jutra popoludnia
    dziekuje za pomoc
    krzysztof