  • Data: 2004-04-13 11:13:03
    Temat: Re: seichento z kratka.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bosz napisał:

    > Ale przyznaj, ze m inn dzieki tym "szefom" co Ci prace zlecaja do
    > wykonania..

    Dziękować, to ja powinnam Ministrowi Finansów i naszym kochanym posłom.
    Każdemu z osobna i wszystkim razem. Chronologicznie i wg. wzrostu. ;-)

    Poza tym Ci szefowie tez maja jakichs szefów którzy im zlecaja prace do
    wykonania. To nie są jakies boskie istoty bedące prapoczątkiem wszelkich
    dóbr, jakbys nie zauwazył.
    A ponieważ akurat ten szef zajmuje się sprzedaza dób pierwszej potrzeby
    których ja jestem nabywca to również ja jemu daje pracę.

    Szefem wszystkich szefów to na razie jest tylko Pan Krzysztof Jarzyna ze
    Szczecina ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl