  • Data: 2006-09-20 21:54:12
    Temat: Re: samozatrudnienie
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-09-2006 o 23:26:42 MCC <m...@p...onet.pl> napisał:

    > Witam,
    > pracodawca proponuje mi zatrudnienie w formie wlasnej dzialalnosci.
    > Proponuje mi kwote 10000PLN. Czy ktos moze pomoc mi wyliczyc jak to ma
    > sie vs umowa o prace?
    > Wielkie dzieki!

    Wszytsko zależy od kosztów na działalności.
    Zakładając bez kosztów to z działalności będziesz miał koło 8000,
    na umowę o praće przy założeniu że te 10k to nie jest brutto ale wszytskie
    wydatki pracodawcy
    to koło 4k wyjdzie.
    Jest juz późno więc dokładnych liczb dziś nie napiszę ale są kalkulatory
    płacowe w necie
    i możesz w nich dokładnie wyliczyć.
    W każdym razie na działalności jesteś pare tysięcy do przodu.

    pozdrawiam