  • Data: 2002-06-07 18:09:29
    Temat: Re: samochod w DG - ponizej kwoty granicznej
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 Jun 2002, WSm wrote:

    >+ > Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" [...]
    >+ > > On Fri, 7 Jun 2002, WSm wrote:
    [...]
    >+ W uzupelnieniu:
    >+ tak mysle, ze skoro wyposazenie ujmuje sie w remanencie
    >+ likwidacyjnym i placi od niego 10% podatku, to kazdy zdrowy na
    >+ umysle sprzedalby wyposazenie przed likwidacja, prawda? A wiec
    >+ _sprzedac nie moze_.
    >+ Chyba dobrze rozumuje?

    Źle rozumujesz.
    Jak sprzeda - to ma przychód który musi wykazać, tą metodą
    zapłaci podatek. Jak sobie zostawi - też zapłaci podatek;
    tą metodą nie ma różnicy.
    A jak zezłomuje - to nic nie zapłaci a wszyscy stracą
    (ja też, w końcu ponad 1/40000000 to podobno mój udział ;>)

    BTW: widziałem już wypowiedź Orki: thx za upewnienie
    z logiki zbiorów rozmy[wróć !]... przepisów podatkowych :)

    Pozdrowienia, Gotfryd