eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkisamochod prywatny, praca i DGRe: samochod prywatny, praca i DG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.in
    ternetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!nnrpd
    From: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: samochod prywatny, praca i DG
    Date: Wed, 18 Dec 2002 13:03:03 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <P...@k...portezjan.zabrze.pl>
    References: <atnkvs$5r1$1@news.tpi.pl>
    <P...@k...portezjan.zabrze.pl>
    <atp97i$79s$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa202.zabrze.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: news.tpi.pl 1040212620 29386 217.97.78.202 (18 Dec 2002 11:57:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Dec 2002 11:57:00 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <atp97i$79s$1@news.tpi.pl>
    X-Path-Notice: Path line has been filtered
    X-Original-Path: pa202.zabrze.sdi.tpnet.pl!G.S. Newsy
    X-X-Sender: N...@n...tpi.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:72601
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 18 Dec 2002, Lukaso wrote:
    [...]
    >+ jest to moje osobiste auto. Rozumiem w takim razie ze musialbym wciagnac to
    >+ auto jako ŚT na moja firme zeby brac faktury?

    Brać faktury zawsze możesz... :)
    A samochód "osobisty" możesz na mój gust rozliczać kilometrówką.
    Jak uważasz, IMHO o tyle rozsądne że nie można się przyczepić
    że *jednocześnie* jeździsz na delegacje: przy samochodzie "na DG"
    na zdrowy rozum można by powiedzieć że to twój przychód ! (i do
    podatku z nim :])

    Pozdrowienia, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1