eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkisamochod prywatny do celow sluzbowych - bez rozwiazania › Re: samochod prywatny do celow sluzbowych - bez rozwiazania
  • From: "Piotr K." <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: samochod prywatny do celow sluzbowych - bez rozwiazania
    Date: Fri, 21 Jun 2002 12:19:43 +0200

    > Jakbyś zapodał jeszcze źródło i formę (ustnie, pisemnie, notarialnie ;))
    > informacji to czulibyśmy się dopieszczeni ! -:)

    nadajemy na różnych falach, bo nie rozumiem :-)
    - US odlał się na pisemną odpowiedź ( odpowiedział nie odpowiadając )
    - faktura wewnętrzna z definicji nie obejmuje zestawień zbiorczych
    - jest odpowiedź ustna US bez imienia i nazwiska, czyli nic nie warta
    ( zresztą jak kiedyś napisała Maddy, pisemna też nie przedstawia
    większej wartości )
    - problem dotyczył zbiorówek z ewidencji przebiegu do rejestru VAT i KPiR
    - na pieszczoty nie ma czasu :-)

    Myślałem, że skoro nie ma odzewu, to pewnie temat nie jest oczywisty ;-)
    Piotr