    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sam.ciężarowy- na wczoraj!
    Date: Wed, 17 Jul 2002 15:04:27 +0200

    > No więc część samochodów osobowych rzekomo przerobionych na
    ciężarowe w rzec
    > zywistości nie była przerobiona w sposób trwały. Kratka była
    zdejmowana albo
    > w ogóle nie była zamontowana, kasetka w bankowozach takoż. W takim
    wypadku p
    > olicja stwierdza oszustwo, protokół wędruje do wydziału komunikacji
    i US.

    Chodziło mi raczej o jakiś konkret dotyczący powodów
    tego postępowania. Myślę, że nie jest to raczej
    działanie policji z własnej inicjatywy.

    Stwierdzono uchybienia w okratkowaniu
    w czasie rutynowej kontroli pojazdu na drodze,
    sprawdzano sprzedawcę (na wniosek kogośtam)
    pod kątem metod "uciężarowiania",
    czy może ktoś życzliwy?

    CEZ