  • Data: 2009-02-07 19:28:24
    Temat: Re: ryczałt + pełny etat - jaki podatek na koniec
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > No Suma sumarum te 1800 - czy nawet ponad 1900 (jesli dzialalnosc zaczniesz
    > w lutym) i tak wyfrunei z Twojej kieszeni, wraz jeszcze z dodatkowymi ok.
    > 300 zlotymi ale do ZUS-u :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    grrrrr:[
    :)
    Obym nie musiała płacić więcej niż to sobie założyłam (bo na wydatek
    około 2500 do końca roku już jestem przygotowana psychicznie;)), jak
    będzie mniej to nie zaszkodzi;), jak o 300 zł więcej to też jakoś
    przeżyję. Byle nie było tysiąca albo jakiegoś podobnego gratisu do
    płacenia na koniec:)