  • Data: 2004-02-10 13:28:25
    Temat: Re: ryczałt a skladka zdrowotna
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:

    > Pachnie mi to biotechnologią ;-))
    >
    > Maddy

    Mnie tez.

    Ale tak naprawde chodzi mi o to, ze nas maglowali z VAT
    "po zmianach ktore maja byc ale jesczenie ma.."
    i przy okazji mila Pani mowila cos o "uzyczaniu samochodow"
    i ciarki po plecach przyechodzily.

    Wiec myslalem, ze pani Elzbieta nie obrazi sie i napisze o co konkretnie
    chodzi, bo jesli przypadkiem by sie okazalo ze to, co nazwala ryczaltem
    bedzie podciagniete pod "wynagrodzenie w naturze"... to chyba tak..

    jako wynagrodzenie bedziepodstawa zdrowotnego..
    A jesli nie - to nie..

    Boguslaw