    From: "Adamski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozpoczęcie działalności - Tłumaczenia
    Date: Thu, 14 Nov 2002 09:18:16 +0100

    > Powiem tak: przed chwilą pisałem coś o logice. Zobowiązuje
    > mnie to do powstrzymania się od reakcji alergicznych

    Widzailem reklame "ALERTEC"

    > (bo
    > nasze prawo jest lepsze od ciebie :[),

    Jest lepsze od wszystkich bo Ty (i ja) musimy respektowac prawo, ono moze
    miec nas gleboko w ....

    ale jak wywiodłeś
    > z faktu że *posiadane konto* należy zgłosić do US fakt
    > konieczności *posiadania konta* tego nie wiem - IMHO
    > równie trudne jak wywiedzenie konieczności zgłaszania
    > np. nieposiadanego konta...

    To akurat jest proste, bo na zglaszanie jest paragraf, a na niezglaszanie
    nie ma:))) tzn ja nie znam - co jest blizsze prawdy

    > Jako osobnik skromny i niekompetentny (czytaj: nie jestem
    > doradzcą podatkowym) własne zdanie przezornie pominę ;>

    Uwazam ze zdanie kazdego sie liczy - lecz nie zawsze trzeba sie z nim
    zgadzac ;))) Toz grupa nie jest chyba towarzystwem wzajemnej adoracji gdzie
    wszyscy sobie potakuja jacy to piekni i wspaniali ;)

    > Erm... Tego...
    > Jeśli ty nie rozróżniasz "wykorzystywania konta dla celów DG"
    > od płacenia płatności OSOBISTYCH, takich jak ZUS i pewne
    > inne płatności to ja przestaję zabierać głos.

    Spoko;) ale ja nie mowie o "wykorzystywaniu" tylko "zwiazanego" z DG.

    > Oświadczam że *MSZ* jesteś w błędzie twierdząc że wpłat
    > na ZUS nie wolno dokonywać z ROR. Ale jak wyżej - moje
    > zdanie to pikuś, napisz tylko że opinie Orki też poważasz...

    Hehe ja zz kazdym zdaniem sie licze tzn sprawdzam. Czesto najprostrze
    pytania proste sa najtrudniejsze.

    Pozdrawaim Adam