  • Data: 2006-06-17 06:47:37
    Temat: Re: rozpoczecie DG a konto bankowe ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Jun 2006, it was written:

    > Skąd wiesz? Znasz jego US?

    US *powinien* wymagać umowy!
    Dawniej tego nie było - do czasu aż wypłynęła sprawa kilku nienależnych
    zwrotów VAT dokonanych za pomocą sfałszowanych zgłoszeń.
    Na kwoty sięgające pół miliona złotych jednorazowo, o ile pamiętam.
    Przyszedł ktoś, przyniósł NIP-1 z numerem konta
    Za miesiąc przyszedł ktoś, przyniósł VAT-7 ze zwrotem
    Kontrola US poszła do klienta po dokonaniu zwrotu.
    Żeby się dowiedzieć oczywiście że TAKIEJ deklaracji NIP-1 to
    ON nie składał, żadnego zwrotu VAT nie było a konto nie jest jego.

    > Przy zakładaniu DG miałem otwarte 2 rachunki, wpisałem je po prostu do
    > NIP-1. Potem "dołozyłem" jeszcze jeden. I nikt ode mnie nie żądał żadnych
    > dokumentów potwierdzajacych, że te konta mam. Po prostu NIP-1 składałem.

    Jak przez ostatnie 2 lata to chyba w rzeczonym US czegoś nie wiedzą :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)