  • Data: 2004-03-20 23:16:37
    Temat: Re: rozliczenie umów zleceń z US?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 20 Mar 2004, MK wrote:

    >+ Nie raz w roku prze PIT 8 B

    Podanie wKF: dałoby się odpowiadać "pod" ?
    [...]
    >+ Użytkownik "NF" <n...@o...pl> napisał [...]
    >+ > Czy rozliczenia rocznego umów zleceń dokonuje się przez wypełnienie
    >+ PITa-11?
    >+ > (do końca tego m-ca).

    ...bo ja chciałem jeszcze spytać czy *jak na ten rok* NF nie
    omsknął się tak ze 2 miesiące, bo po tegorocznym zamieszaniu
    MF AFAIR ponownie wydłużyło termin (ale już nie do 31.III !)
    niemniej w tym roku AFAIK było do 31. stycznia - i taki miałem
    nadruk na składanej deklaracji... (AFAIR oczywiście, bo nie
    mam zdrowia wyciągać papierów) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał; wybywający z grupy na trochę)