    From: Eleoni <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczenie podatku bedac za granica
    Date: Thu, 12 Apr 2007 22:32:39 +0100

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Sam znalazłeś że już tak jest.
    > Po awanturze przez większość wyjeżdżających, którzy rozumują dokładnie
    > tak jak opisałeś w pierwszym poście - że "trzeba drugi raz płacić
    > podatek".
    > I zamiast postawić sprawę na nogi, ułożono ślizg do położenia się
    > głową w dół: podatki w Polsce pozostały wysokie, ale pracującym
    > za granicą pozwolono na ich niepłacenie.
    > Sugestia (rządu) jest czytelna: "kto może niech wyjeżdża".
    A moze to zmylka rzadu. Jak sie komus nie podoba w naszym pieknym kraju
    to do widzenia. Ja jestem w Anglii i tu wcale tak kolorowo nie jest. Do
    tego moim zdaniem wiekszosc Polakow tutaj to biedni ludzie, ktorzy nie
    mieli w Polsce zadnych szans na start zyciowy. Chociaz tutaj to tez
    trudno to nazwac startem szczegonie jak ktos nie sprecha po Angielsku. A
    jak juz sie ma tu dobra prace i kase, to ten kraj mimo ze w teorii
    rozwiniety to standard zycia juz tu beznadziejny w porownaniu z np.
    Niemcami. Sluzba zdrowia jest tu najgorsza w Europie, a o np. kolei to
    lepiej nie mowic. Zawsze sie pociagi spozniaja. Pogoda tu "do dupy" a
    Anglicy to tacy zdystansowani, ze juz lepiej wodke pic z pierwszym
    lepszym slowianem albo latynosem.

    Dlatego to placenie drugi raz podatku to nie bylo za bardzo na reke
    naszym rodakom za granica. Dobrze, ze juz od 2007 to sie skonczy.

    P.S. I do tego oni jezdza po lewej stronie drogi. Kto by pomyslal.