  • Data: 2004-07-23 07:10:38
    Temat: Re: rochod jak to zaksiegowac i czy mozna ?
    Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupuje pewna usluge w stanach ,place karta kredytowa.Firma w stanach
    > wystawia fakture i wysyla na emaila. Moge sobie ja wydrukowac.
    > Na fakturze nie ma nipu mojej firmy tylko nazwa .Wartosc faktury jest
    dolarach.
    > Czy moge taka fakture zaksiegowac do ksiegi przychodow i rozchodow po
    przeliczeniu wartosci
    > wedlug kursu dnia sprzedazy ?

    Jesli jest to usluga niematerialna, prawdopodobnie bedzie ci potrzebny tzw.
    certyfikat rezydencji wydany przez odpowiedni urzad skarbowy w USA. Jesli
    nie dostaniesz tego certyfikatu to musisz placic dodatkowy podatek 20%.

    Ja rowniez place karta kredytowa za domeny, firma z Chin wystawia mi tzw.
    Invoice, a ksiegowa podpina pod to wyciag z konta - chyba bardziej nie da
    sie uwierzytelnic transakcji. Niemniej jednak certyfikat rezydencji musieli
    mi zalatwic z Revenue w Chinach. Wiec przypuszczam, ze i ty musisz posiadac
    takowy dokument.