  • Data: 2003-08-06 17:21:07
    Temat: Re: remanent likwidacyjny a strata z DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Aug 2003, Ryszard G. wrote:

    >+ Użytkownik "KK" <n...@n...com> [...]
    >+ > > >+ Mam zamiar zlikwidować DG. W poprzednim roku (DG od kwietnia do końca
    >+ > roku)
    >+ > > >+ była strata. W tym roku działalność była zawieszona (pomijając fakty
    >+ > > >+ czy jest coś takiego czy nie) i dochód wynosi 0 zł.
    [...]
    >+ IMHO należałoby policzyć wskaźnik procentowy dochodu w przychodach z 3 ostatnich
    >+ miesiecy faktycznego prowadzenia działalności, chyba że po zawieszeniu,
    >+ dzialalność była wznowiona choćby na jeden dzień ( był przychód ) przed
    >+ likwidacją.
    >+ W roku poprzednim mogła być strata ale w tych trzech ostatnich miesiącach nie
    >+ koniecznie.

    Coś mi się bilans nie zgadza :] - jak miał zawieszoną działalność
    (*cały bieżący rok*, bo tak rozumiem deklarację KK) to *nie mógł*
    mieć przychodów. Z braku przychodów oraz "zamierzonych przychodów"
    KUP również wynosi "0", czyli co najwyżej współczynnik nie jest
    liczbą ;) (0/0) - ale nie wiem jak wydedukowałeś że były jakieś
    miesiące z przychodem skoro napisał że nie było :)

    pozdrowienia, Gotfryd