  • Data: 2003-02-11 13:54:30
    Temat: Re: rejestracja firmy - pytania
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Luthien" <a...@a...pl> wrote in message
    news:b2atvd$8vm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > moge zapytac czemu?
    > kilku znajomych prowadzacych dzialalnosc zatrudnia wspolmalzona i jeszcze
    > nikt sie nie przyczepil...
    >
    > Aga

    W spolce Z.o.o tak.

    A w prowadzonej we wlasnym imieniu dg praca malzonka niejest kup....
    wliczajac ja w kup naraza sie czlowiek wlasnie na te kare.

    bylo o tym w tym, co Pani wyciela.
    Po prostu to "zadna korzysc" zatrudnic malzonka.

    Z punktu widzenia podatkowego jefo praca nie jest pca pracownika..

    Boguslaw