  • Data: 2009-11-19 16:34:22
    Temat: Re: ratujmy ZUS
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek pisze:
    > Niewątpliwie jakieś zalety też to ma, tylko że dla już płacących, a ich
    > chyba jest mniejszość.

    A na jakiej podstawie tak sądzisz?

    Ja mam wgląd w ubezpieczenia moich klientów - płacą wszyscy
    jednoosobowi. Czyli kilkanaście osób.

    Plus płaca wszyscy moi przedsiębiorczy znajomi. To parę osób ekstra -
    powiedzmy 5, reszta ma etaty obok działalności.
    Czyli wiem o ponad 20 osobach z mojego kręgu, które płacą chorobowe i
    nie znam żadnej która nie płaci.

    Może to jakiś ewenement w skali krajowej ale to mało prawdopodobne.
    Co najwyżej lekkie zafałszowanie - nie płacą wszyscy, to oczywiste, ale
    możliwe, że większość.
    Może wpływ ma fakt, że kobiety, i to z dziećmi, są w większości w moje
    grupie (wiadomo - macierzyński, opiekuńczy). Hmm... przewaga jest niewielka.

    Jakie podstawy ma Twoja opinia?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813