    From: Stanisław Marszałek <s...@f...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: raport dobowy o ktorej ?
    Date: Tue, 02 Apr 2002 14:07:50 +0200

    justyna wrote:

    > noo to nie jest takie spokojne
    > mam ten sam dylemat
    > robię co prawda raporty dobowe np o 3 rano
    > ale taka sytyacja jak w niedzielę, jest 31.03 to robię o 24, albo
    > przynajmniej staram się, żeby mi potem nie zarzucili, że sprzedawałam w
    > marcu a potatek vat poszedł w kwietniu,

    Znam takie przypadki ale wtedy podatek odprowadzono w miesiącu poprzedzającym.
    Kilka kontroli to akceptowało (Kraków).
    To nie jest takie proste. W marcu wystawiono fakture z paragonem.
    Data sprzedaży na fakturze jest marzec.
    Vat musi być zatem odprowadzony w marcu mimo iz w urzadzeniu
    fiskalnym bedzie to kwiecień (tak zamknieto dobę).
    Bezpieczniej zawsze odprowadzić Vat wcześniej. Tylko idiota czepił się
    wcześniejszego odprowadzenia podatku.