    From: "Ryszard G" <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: raport dobowy o ktorej ?
    Date: Fri, 29 Mar 2002 21:21:55 +0100

    Użytkownik "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:3ca46edc_1@news.vogel.pl...

    > Czy zakończenie sprzedaży i wykonanie raportu dobowego następuje:
    > a) po zamknięciu lokalu np o godz. 3:00
    > b) przed 24:00 i dalej rozpoczecie sprzedazy w nowym dniu?

    witaj
    Ja robię raporty po zamknięciu lokalu.
    Jest to upierdliwe na przełomie miesiąca, kiedy 1-go są dwa raporty
    dotyczące różnych miesięcy i trzeba je właściwie zakwalifikować do
    miesiąca właściwego.

    Nie radzę robić dwóch raportów dziennie, z których jeden byłby przed
    północą. Pamięć fiskalna jest przewidziana tylko na raporty za 5 lat plus
    około 10% rezerwy. Po wyczerpaniu pamięci fiskalnej kasa stanie się
    praktycznie złomem, bo montaż nowej pamięci nie jest opłacalny. Po
    ostatnich zmianach przepisów vat, przy zakupie nowej kasy na zamianę, nie
    będziesz miał prawa do ulgi z tytułu zakupu kasy.

    pozdrawiam
    Ryszard G.