  • Data: 2004-01-30 08:47:56
    Temat: Re: rachunek uproszczony- NTG?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik hamon napisał:

    >ano widzisz - dzieki wielkie- a drazac temat: to co to jest rachunek
    > uproszczony?

    Juz nie jest. Rachunek uproszczony to kiedys był odpowiednik fatury VAT
    dla niewatowców. Ale został zlikwidowany dośc dawno.
    Obecnie taki dokument nie funkconuje w obrocie gospodarczym.

    czyli klientom mam mowic ze wystawiam co? rachunek po prostu?
    > czy rachunek nie VATowski, zeby nie bylo watpliwosci?

    Z uwagi na to że zdarzają sie klienci co maja nierówno pod suitem mów
    lepiej że "nie VATowski". Ale genralnie to po prostu "rachunek".
    Swoją drogą widziałam juz bloczki rachunków z nadrukowanym fabrycznie
    tekstem "Sprzedawca podmiotowo zwolniony z VAT" ;-).

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl