  • Data: 2009-07-20 21:11:54
    Temat: Re: rachunek uproszczony
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 22:33:32 +0200, sagitta napisał(a):

    > Chciałbym wystawić rachunek uproszczony za usługę wykonania serwisu www.
    > Czy do tego wcześniej potrzebna jest jakaś umowa pisana (była ustna)?
    > Jeśli tak to jaka? Jak taki rachunek powinien wyglądać?

    Nie ma obecnie czegos takiego jak rachunek uproszczony. Dawniej było coś
    takiego - wystawiał to VAT-owiec dla nieVAT-owca. Obecnie wystawia się w
    takim wypadku zwykłą fakturę VAT. Ale czytając twój post wcale nie jestem
    pewien, czy o to ci chodzi. Więc może napisz czy prowadzisz DG, czy
    jesteś VAT-owcem i kim jest twój klient?