  • Data: 2002-07-15 09:16:44
    Temat: Re: rachunek czy faktura?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl> wrote in message
    news:agpgho$4hn$1@news2.tpi.pl...
    > Użytkownik "jacek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > :)

    > Rozumiem, ze bez zwrotu paragonu klient nie moze otrzymac fa?
    > A co w przypadku, gdy klient sie uprze, ze nie dostal paragonu?

    Odpowiedz teoretyczna Pani juz otrzymala.
    PRAKTYCZNIE nalezy sie zastanowic,
    co klient dalej zrobi.

    Jesli mu Pani bedzie szczerze wspolczula, ze zgubil paragon,
    wytlumaczy, ze takie sa przepisy i przeciez niemoze Pani dugi raz sprzedac
    tego samego towaru
    wystawiajac drugi paragon bez ktorego NIE WOLNO Pani faktury wystawic,
    to pewnie sobie pojdzie.

    Jak go Pani zwymysla i powie, ze to jego zas***piiiii interes pilnowac
    paragonu,
    to moze sie zdarzyc, ze tez pojdzie.... I wroci z PIH lub milymi Paniami z
    UKS,
    ktore beda sprawdzaly, czy aby napewno paragony Pani wydaje.

    Boguslaw