    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pytanie o refakturowanie usług poczty i kuriera
    Date: Tue, 21 Feb 2006 13:49:23 +0000 (UTC)

    <m...@b...pl> napisal(a):
    > Szanowny Gotfryd Smolik news wklepał:

    > Dzięki Gotfrydzie, widzę że to kłoda pod nogi na poziomie
    > legislacyjnym; czytałem np. o czepialskich US, które zażądały
    > zapłaty zaległego podatku od osób prowadzących DG z wysyłką, i
    > tego się właśnie obawiam.

    Poza tym powstaje problem, czy powinieneś ustalać propocje sprzedaż
    zwolnionej i opodatkowanej i cały bajzel z tym związany.

    Dlatego ja płacę VAT od przesyłek. Stosuję okrągłe ceny takie że po
    odjęciu VATu wychodzi, że kilka groszy do każdej przesyłki dopłacam.
    Trudno, ale śpię spokojnie (o ile przedsiębiorca w Polsce może spać
    spokojnie :)
    --
    Samotnik