eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprzywrocenie terminu - skladka na ubezpieczenie zdrowotne › Re: przywrocenie terminu - skladka na ubezpieczenie zdrowotne
  • Data: 2010-12-01 12:53:53
    Temat: Re: przywrocenie terminu - skladka na ubezpieczenie zdrowotne
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    >Myślę ze do NFZ. Napisz pismo z wyjaśnieniem, załącz kopie potwierdzeń.
    >Może uznają Twoje argumenty. Ale nie muszą.
    >Coś Ci jednak na pewno odpowiedzą.

    to nie NFZ sciga tylko ZUS!

    >Napisz do ZUS z prośbą o podanie dat wpływu składek do nich - jak oni
    >przekazali do NFZ to już nie Twoja sprawa.

    jezeli placil przez bank/poczte - to musi miec kwitek i to jest wazne.

    Jak placil w agencji oplat, to sobie moze ten kwitek w sadzic, bo nie
    ma on MOCY. Ja tez moge ci przystawic pieczatke, ze zaplaciles u mnie,
    ale moja pieczatka nic nie znaczy. Ciesz sie, ze wogole przekazali, a
    nie ukradli.

    Pisz w sprawie przywrocenia do Dyrektora (chyba) oddzialu. Mysle, ze
    bez problemu przywroci termin.

    >jak przy dobrowolnym chorobowym - jak nie płacisz terminowo to wygasa.
    >I tak samo nikt Ci nie powie, że wygasło.

    a to powinien byc akurat p.... obowiazek ZUS ze musza ciebie
    poinformowac. To powinno byc jak z OC. Jak nie zaplacisz, to cie
    informuja (fakt ze jest to obowiazkowe) ale jestes ubezpieczony. W ZUS
    tez tak powinno byc, ze jestes ubezpieczony...ale nie zaplaciles i ze
    cie scigaja. Jezeli nie sa wstanie egzekowac nastepnej wplaty, to
    wtedy przysylaja, ze rozwiazuja z toba umowe.

    U mnie bylo tak, ze jeden dzien spoznienia byl i wyszlo to po ilus tam
    miesiacach, jak mieli wyplacic zasilek na chore dziecko. Wlasnie to
    jest absurd tego ZUS.

    --
    ThinkXtra