  • Data: 2003-09-12 09:26:04
    Temat: Re: przyszlosc samochodow z kratka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Sep 2003, Adamski wrote:

    >+ > Czy ktos orientuje sie, kiedy maja wejsc w zycie nowe przepisy

    IMHO czyste dywagacje. Tego to nie wie sam minister finansów :>

    >+ > "likwidujace"
    >+ > szyby w samochodach z kratka?
    >+
    >+ Jezeli bys rozwinal temat tych samocodow z kratka. Juz tyle wersji
    >+ slyszalem, ze sam nie wiem ktore sa blizej prawdy.
    >+ Wesje
    >+ 1. Mozliwosc odliczenia VAT od samochodow osobowych
    >+ 2. Mozliwosc odliczenia 1/2 VAT od samochodow osobowych
    >+ 3. Zastapienie kratki lita sciana
    >+ 4. Podwyzszenie ladownosci
    >+ 5. Podwyzszenie pojemnosci "paki"

    ...i dalej:
    6. przyjęcie unijnej definicji samochodu ciężąrowego, wyłączającej
    z "ciężarowości" nie tylko "kratki" ale również wszelkie vany
    (jako odmiana 4 i 5 :))
    7. przyjęcie powszechnej wykładni znaczenia VAT (zastrzeżenie:
    i nas NIE MA podatku VAT, jest PTU - co prowadzi do zasadniczej
    różnicy merytorycznej w podejściu do odliczania podatku: przy
    VAT "po prostu się odlicza", przy PTU "podatnik może.... jak
    mu Sejm i minister pozwoli oraz po spełnieniu XYZ warunków" :>)
    co prowadziłoby do odliczania VAT "od wszystkiego"

    ...z góry zeznaję że w "7" jakoś tak bez przekonania... :>

    >+ i jaki to bedzie mialo wplywa ma myto mostowe miniestra Pola

    Tia....

    pozdrowienia, Gotfryd