  • Data: 2003-05-13 14:45:21
    Temat: Re: przerąbane ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Agata napisał:

    > Umowę na czas określony można rozwiązać, jeśli przy jej zawieraniu zawarta
    > została klauzura o możliwości jej rozwiazania z 2 tyg. wypowiedzieniem.
    > Jesli jej nie ma to raczej nie może tak ot sobie rozwiązać - ale nie będe
    > się upierała przy swoim zdaniu.

    To ja sie uprę przy Twoim zdaniu. Jeżeli w umowie o prace na czas
    okreslony dłuższy niż 6 miesięcy nie ma klauzuli o dopuszczalności
    rozwiązania umowy to nie mozna jej rozwiazać ot tak sobie.
    Oczywiscie pozostaje cięzkie naruszenie obowiązków (tzw. dyscyplinarka)
    ale na to nie wystraczy byc subiektywnie złym pracownikiem - trzeba
    naprawde nabroić.
    To samo w druga stronę - cięzkie naruszenie obowiązków przez pracodawcę.
    I tu tez krzywa mina nie wystarczy...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk