  • Data: 2009-11-01 11:31:45
    Temat: Re: przekwalifikowanie wyposażenia w środek trwały
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-11-2009 o 11:52:59 grzegorz <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot]
    <"pl>"> napisał(a):

    > ok, dzięki wielkie.

    Tak na marginesie, jeśli by uznać że ten sprzęt to nie ŚT (bo chcesz go
    użytkować
    krócej niż rok), trzeba by go wpisać w koszty w dacie faktury zamiast w
    misiącu
    oddania do użytkowania.
    Gdyby następnie okres użytkowania przekroczył rok, wtedy IMHO też się nic
    nie dzieje,
    ze względu na limit 3500zł w art. 22e.
    Czyli jakby nie patrzeć wszystko jest z przodu :)

    --
    Tomek