  • Data: 2008-01-19 18:12:59
    Temat: Re: program do taxi
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 19 styczeń 2008 15:46
    (autor Samotnik
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@l...localdomain>):

    > Huehuehuehuehuehuehue ;) Od 22:00 do rana żaden paragon się w taksówkach
    > nie drukuje, chyba, że klient poprosi...
    > Zresztą co to za bzdura z tym, że taryfiarze nie są VATowcami. Oznacza to,
    > że rocznie mają mniej obrotu niż 40000pln. Czyli zakładając nawet, że
    > jeżdżą tylko 300 dni w roku, to do limitu wystarczyłoby dziennie wyjeździć
    > 133 zł.

    I wg Ciebie tyle wyjeżdżą? Może ci z mafii stolicznej tak, jak mają
    obstawione najlepsze miejsca w dużym mieście. Ale ojciec mojego kolegi był
    w Zabrzu, to wiem. Jak 40zł przyniósł to był szczęśliwy.

    W kilku największych miastach, gdzie są hotele, biznesmeni itp. to może. Ale
    taksiarzy zatrzęsienie jest, więc po prostu większość dnia siedzi i czeka.
    I są dni, że ma 1 klienta, są że nie ma wcale.

    > Staaaary, ja za 10-minutowy kurs z baru do domu płacę dwadzieścia
    > kilka złotych. Taryfiarz te 133 zł wyjeździ przy odrobinie szczęścia w
    > godzinę. Jak jeździ całą noc, to pewnie i 1000 zł skasuje, bo, jak sami
    > kierowcy mi mówią, od 22 do 3-4 w nocy nie gasi się silnika nawet, tylu
    > klientów jest (mieszkam w mieście, gdzie nocna komunikacja miejska
    > właściwie nie istnieje). Niech to da Ci pogląd na skalę 'nienabijania' na
    > kasę.

    No to ciekawe że kolegi ojciec zrezygnował, bo mu się nie opłacało.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl