    From: "Wojtek" <k...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: problem z Urzedem Skarbowym
    Date: Sat, 18 Jul 2009 15:56:06 +0200

    Szanowni Państwo!!!
    Proszę łaskawie wziąć pod uwagę, że grupa ta jest czytana również przez
    ludzi nie mających
    nic wspólnego z wykonywaniem zawodów związanych z udzielaniem porad prawnych
    itp.
    dlatego też pisane teksty nie muszą być zgodne ściśle z językiem prawniczym.
    Jak zwał, tak zwał- można zamist "porady" użyć wyrażenia "co sądzicie na
    taki temat"
    Piszę ten tekst, ponieważ nie pierwszy raz spotykam się na tej grupie ze
    swego rodzaju arogancją zawodową.
    Przynajmniej takie mam odczucia.
    Proszę nie brać tego osobiście- takie mam odczucia czytając grupy związane z
    prawem.
    Pozdrawiam
    Wojtek
    PS. Przepisy to ja studiuję, ale te związane z wykonywanym zawodem
    PS2. Nasuwa mi się taka refleksja ogólna- nie znajdziemy chyba prawnika
    (podkreślam- prawnika) który znałby całość prawa,
    a z drugiej strony musimy to prawo stosować w praktyce.