    From: "ktp" <k...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: problem powodziowo-skarbowy
    Date: Thu, 27 Nov 2003 15:48:09 +0100

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bq4q1q$1ir$1@korweta.task.gda.pl...
    > miałem niedawno kontrolę z urzędu skarbowego, jestem w trakcie składania
    > wyjaśnień.
    > I tu oczywiście tkwi problem :)
    > Jestem z Wrocławia.
    > Kontrola dotyczy wcześniejszych lat, między innymi sprzed roku 1997.
    > Niestety w okresie powodzi zginęly lub zniszczyły mi się dokumenty z
    > wcześniejszych lat.
    > I tu pytanie:
    > czy w urzędzie skarbowym wystarczą moje wyjaśnienia?
    > czy jest jakaś podstawa prawna do tego aby wystarczyły moje wyjaśnienia.
> [...]

    Witam

    primo:
    nie piszesz, w jakiej formie rozliczałeś się/rozliczasz z US,
    na jaki temat składasz wyjaśnienia (braku dokumentów, braku zapłat, jakichś
    błędów ?????)
    jeśli KPiR to patrz np. paragraf 11 ust. 4 pkt 2 rozporządzenia KPiR z
    26.08.2003, DU 152, poz 1475
    (analogiczny zapis był w poprzednich rozporządzeniach KPiR)

    secundo:
    dlaczego teraz masz kontrolę "sprzed 1997r" - IMHO 1996 przedawnił się
    31.12.2002r

    jak o coś pytasz to więcej szczegółów please - czego właściwie dotyczy Twoje
    pytanie

    pozdr
    KTP