  • Data: 2003-11-27 15:47:39
    Temat: Re: problem powodziowo-skarbowy
    Od: "Paweł" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ktp" <k...@a...net> napisał w wiadomości
    news:bq52ql$11o2$1@foka.aster.pl...
> [...]
    > na jaki temat składasz wyjaśnienia (braku dokumentów, braku zapłat,
    jakichś
    > błędów ?????)
    > jeśli KPiR to patrz np. paragraf 11 ust. 4 pkt 2 rozporządzenia KPiR z
    > 26.08.2003, DU 152, poz 1475
    > (analogiczny zapis był w poprzednich rozporządzeniach KPiR)
    >
    > secundo:
    > dlaczego teraz masz kontrolę "sprzed 1997r" - IMHO 1996 przedawnił się
    > 31.12.2002r
    >
    > jak o coś pytasz to więcej szczegółów please - czego właściwie dotyczy
    Twoje
    > pytanie
    >
    > pozdr
    > KTP

    witam, widzę że muszę uściślić:)
    przepraszam że nie od razu.
    dokładnie chodzi o rok 1997.
    mam kontrolę w sprawie nieujawnionych źródeł przychodu za 1997 i 1998.
    z powodu zaginięcia i zniszczenia dokumentów nie mam jak to się mówi
    pokrycia na duże akurat w tamtym okresie wydatki (zwłaszcza w 1997 roku)
    oczywiście w 98 nie było powodzi, ale kontrola jest również za ten okres.
    mam nadzieję że to wystarczy.
    jakby co to służę większym opisem, ale może to już na priv?
    Paweł