  • Data: 2006-08-10 06:59:02
    Temat: Re: prepaid w koszty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Aug 2006, ania wrote:

    > i to jak czesto:-) moze tanszy - ale czasem sa wyblokowane porty i nawet gg
    > nie dziala:-)

    E tam, no jak właściciel DG sam sobie poblokuje porty to jego sprawa :>
    No a po drugie Skype naprawdę skutecznie "przebija" się przez
    firewalle - w skrajnym przypadku przez "80" czyli port www.

    > a co do prywatnego telefonu? po co komus prywatny - jak i tak 24/24 spedza w
    > firmie i rodziny ani przyjaciol nie ma, bo kiedy mialby ich miec?

    Ale to zaprzecza stwierdzeniu że dzwonią ;), do tego nie wiem czemu
    ale USy chyba tak przyjmują!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)