eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprawa autorskie (a raczej ich łamanie) oraz prawo polskie › Re: prawa autorskie (a raczej ich łamanie) oraz prawo polskie
  • Data: 2005-07-06 11:51:53
    Temat: Re: prawa autorskie (a raczej ich łamanie) oraz prawo polskie
    Od: "Bozoo" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    > wKF: na .prawo była kiedyś dyskusja opisująca wyrok oparty o notarialny
    > opis takiego screnshota. Bo przecież "podrobić zrzut" można bez większego
    > problemu więc jest to prędzej poszlaka niż dowód.

    Sorki, że się wczepiam w wątek a poza tym nieco ntg, ale....
    Skoro jesteś taki zorientowany (a widzę, że jesteś), to w jaki sposób
    można udowodnić kradzież kodu źródłowego aplikacji?
    Przypadek: koleś pracowal dla mnie jakiś czas jako programer,
    napisał trochę kodu, trochę napisali inni... Potem kolo sie zwolnił
    i teraz sprzedaje własną aplikację zawierającą 90% mojego kodu.
    Pech chciał, że zwolnił sie przed pierwszym releasem i swoją
    aplikację zaczął sprzedawać zaledwie kilka tygodni później. Przecież
    on może twierdzić, że to ja mu buchnąłem jego kod!