eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprawa autorskie (a raczej ich łamanie) oraz prawo polskie › Re: prawa autorskie (a raczej ich łamanie) oraz prawo polskie
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: prawa autorskie (a raczej ich łamanie) oraz prawo polskie
    Date: Wed, 6 Jul 2005 11:45:44 +0200

    On Mon, 4 Jul 2005, _hehehe wrote:

    >+ Strona ta łamie prawa autorskie

    Tak z ciekawości: twoje prawa ?
    To jest konkretne pytanie - bo ściganie ochrony majątkowych
    praw autorskich o ile wiem ma miejsce na wniosek autora lub
    "uprawnionego"...
    Obrazowo mówiac: przecież ty nie wiesz czy ja (i w jaki sposób)
    dałem prawo do rozporządzania moim programem, na przykład przez
    publikację lub powielanie.
    No to z samego faktu "powielania" (lub publikacji) nie można
    wyciągać żadnych wniosków co do tego że stanowią one przestępstwo.
    Od takiego wniosku jest autor (lub "uprawniony" któremu autor
    sprzedał prawo majątkowe lub uczynił go pełnomocnikiem
    w tym zakresie).

    >+ dla bezpieczeństwa zrobilem scerenshoty .....

    wKF: na .prawo była kiedyś dyskusja opisująca wyrok oparty o notarialny
    opis takiego screnshota. Bo przecież "podrobić zrzut" można bez większego
    problemu więc jest to prędzej poszlaka niż dowód.
    Jako drugą ścieżkę na .foto.cyfrowa podany był opis postępowania
    z użyciem sądowego zabezpieczenia dowodów.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)