  • Data: 2007-08-03 17:55:19
    Temat: Re: pranie odzieży w delegacji
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Razu pewnego dziewczyna z delegacji przywiozła paragon (w języku włoskim,
    > czy hiszpańskim... nie pamiętam) - paragon opisała "wyżywienie", okazało
    > się, że na paragonie jest krem przeciwzmarszczkowy :)

    Nie wiem jak u was, ale u nas wyzywienie jest "zwracane" wtedy, kiedy są
    to koszty reprezentacyjne czyli np. obiad/kolacja z klientem. A
    uprawnieni są do tego tylko niektórzy ludzie, znaczy sie generalnie
    "handlofcy".

    Natomiast wszystkie pozostałe koszty delegacji to jedynie dieta,
    dojazdy, hotel.

    A proszek ? Ułanska fantazja :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl