  • Data: 2006-01-28 18:33:11
    Temat: Re: praca w Anglii - konkretny przyklad
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Jan 2006 23:11:54 +0000 (UTC), "Leszek Wiolinski" wrote:

    >podatek zaplace zgodnie z litera prawa od nieruchomosci itp. ale kto mi
    >zabroni kupic mieszkania dla rodzicow albo jako zwykla inwestycja... czy
    >kazdego Anglika ktory kupi dom nad morzem w Hiszpani, rzad hiszpanski wzywa
    >do rozliczenia sie z podatkow PIT?

    Nie widzę analogii, ani nie znam hiszpańskiego prawa.

    >w tym rzecz ze juz wpisalem ze chce tu zostac na 2-3 lata... czy mozna to
    >zmienic?

    Pojęcia nie mam jak mogłoby to wyglądać. No bo przecież nie napiszesz
    oświadczenia, że w poprzednim oświadczeniu kłamałeś ;-). Wg mnie
    najlepiej przy kolejnych okazjach wpisuj chęć pozostania na stałe i
    już. Chociaż nie wiem czy te oświadczenia do czegoś będą potrzebne.

    >W kazdym razie WIELKIE DZIEKI za konkretna odpowiedz!
    >
    >i namawiam na rozglosnienie sprawy!

    No ja Twoim miejscu bym raczej siedział cicho i nie rozgłaszał, że nie
    zapłaciłem podatków ;-)

    >bo czy to wporzadku ze nasz rzad chce
    >odstraszyc swoich obywateli od powrotu do kraju z kapitalem zarobianym za
    >granica? toz czy nie latwiej jest wtedy wyrzucic po prostu polski paszport i
    >zostac na stale w kraju pracodawcy?

    A z tym to już nie do mnie tylko do rządu :P

    --
    pozdrawiam
    Bremse