  • Data: 2006-01-12 23:05:08
    Temat: Re: pozostałe wydatki <-> towar handlowy
    Od: Marcin Tałajczyk <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > IMHO nie. Może warto na f-rze sprzedaży zaznaczyć że 'używane' :)

    Ale czy US sie nie przyczepi do tego ze sprzedaje "towar" którego nie
    wpisalem wczesniej do kolumny "zakup towarów..." ?

    > ..to znaczy?

    tzn. jesli zakup wpisalem wczesniej do kol 10 bo uznalem ze to towar
    handlowy ale potem zmienilem zdanie i chce wykorzystac "towar" na
    bieżące potrzeby. Czyli kupiłem np. klawiature z zamiarem sprzedazy ale
    okazało sie ze sam jej bede uzywal (bo np. stara sie zepsula).

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin.