eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiponownie wysylam, nikt wtedy nie wiedzial a moze nie zauwazyl. › Re: ponownie wysylam, nikt wtedy nie wiedzial a moze nie zauwazyl.
  • Data: 2004-11-26 15:21:17
    Temat: Re: ponownie wysylam, nikt wtedy nie wiedzial a moze nie zauwazyl.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się że składka zdrowotna została źle wpisana, powinno być
    144,15
    > zł.

    a jak ona zostala obliczona, ta ostatnia skladka i ta w pozycji ZUS +
    darowizna.
    Czy tam w pozycji ZUS 800 - 350(darowizny) = 450 zl to jest Cala skladka
    na ZUS
    (bez funduszu pracy I FGŚP) wraz z zdrowotna w wysokosci 7,75 , a tam na
    dole zdrowotna
    w wysokosci 0,5 % ?

    Glowie sie nad tym juz sporo czasu, i cos mi nie wychodzi.
    nie zgadza tez mi sie struktura sprzedazy, gdyz
    np 80% z 9960 to nie jeest 7990, nawet po zaokrągleniu.

    P.